Czy w okresie wolnym od pracy, takim jak choćby zbliżająca się „Majówka 2022” Twoja firma wciąż żyje z punktu widzenia Twoich klientów?
Dlaczego o to pytam – znam masę przypadków, w których przedsiębiorcy na czas takich dłuższych wolnych weekendów starają się jak najbardziej odciąć od swoich firm. To bardzo dobrze. Ale co się wówczas dzieje z twoją firmą? Czy zamówienia w Twoim e-commerce spływają normalnie? Poinformowałeś klientów, kiedy firma wraca do pracy, choćby powiadomieniem u góry strony? Czy w Twojej firmie usługowej na okres wolnych dni został jakiś budżet reklamowy? Czy „wypali się” akurat wtedy gdy wszyscy będziecie na „wolnym”? Czy w wizytówce Google (Profilu Firmowym Google) zaznaczyłeś kiedy was nie ma i kiedy firma jest „wyłączona”? Możesz się zastanowić co jeszcze robisz w normalnym trybie, może publikujesz ręcznie posty na FB, IG, Wizytówce Google, LinkedIn i gdzieś jeszcze? W tym okresie nie będzie miał kto tego zrobić, przygotuj więc jakiś post „z zapasem” i ustaw datę jego publikacji na czas urlopu.
Wymieniłem tylko kilka obszarów wartych pochylenia się nad zagadnieniem. Ale jeśli ten okres jest dla Ciebie szczególnym czasem, bo na przykład prowadzisz salę zabaw lub park rozrywki, wówczas Twój marketing z pewnością był wzmocniony już od początku kwietnia. Czy dopiąłeś już wszystko na ostatni guzik?
Majówka jak i inne święta to ciekawy dla przedsiębiorców czas. Są tacy, którzy mogą „zwolnić”, ale są i tacy, dla których jest to moment szczególnie wytężonej pracy dlatego, ponieważ powtarzasz te działania co roku warto jest mieć PLAN. W ułożeniu takiego planu działań bardzo chętnie pomogę – zapraszam do rozmowy.